Merry Christmas!<3

Hejsan hoppsan! Idag är det jul afton juh!!  Jiippiiee!, haha. Jag har redan fått ett peket, (av Sara & Ida). Vi skulle ha öppnat det på julafton, men det blev för stressigt och så ville Ida & Jag öppna det på onsdag ist, för vi kunde in te hålla oss haha. Så vi sov över Tisdag - Onsdag för att vi skulle öppna pakten på onsdag morgon, kunde vi (Ida & Jag) hålla oss? Nä! haha. Så vi öppnade dom på tisdag kväll

Mitt paket:
Ett Jätte fint silvrit armband, med saker hängande? haha vet inte hur jag ska förklara.
En brun fin tröja!
Lösnaglar!


Tack mina änglar!<3

Jag har ingen julstämmning känns som om det är en helt vanlig dag bara att jag är ledig? Fast jag fick lite julstämmning igår när jag klädde granen!



Min julklapp från änglarna!

Visst är den fin!?

Och en bild i mörkret

Fick ett julkort från några kusinbarn!:') Tack älskade ni!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0