Mattesnillen! xD

Idag så hade vi SUT då först dubbel pass i bild, sen matte för första gången, och då satt jag med Sara, haha.
Vårt samtal (M=Milla S=Sara) :
M : 4+4=6 sen så sa jag tystare näe det blir det juh inte, hmm det blir juh typ 8,!
S : 4+4=6
M : Haha nä Sara det blir juh inte 6,
S : Oj jag tänkte på gånger!
M : Det blir juh ändå inte 6, haha
S : Hmm, Jag tänkte nånting med 1..  (Under tiden försökte jag räkna ut vad 4x4 är, haha
S : 6+2=7 näe, 6+2=9 näe, 6+2=8!! 
(Talet handlade om 8)
HAHAHAHA! Erkänn att vi är världens smartaste!!, Haha. Det slog typ slint i huvudet på oss.
Nu blir det engelska för hela slanten..! Har juh prov i mån -.-' Kommer gå åt helvete för jag har inte pluggat ett skit!!


Typ motsatten till Sara & Mej ;o ;) haha








Puss & Hej<3 /Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0