Kalmar idag, kalmar i mogon!:D

Hej idag var jag i kalmar ist för skolan skulle juh ändå bara ha fotbollstunering.. Så då blev det kalmar med mamma & sis!  Handlar julklappar! Har köpt typ 3½ julklapp har köpt till pappa & brosorna och så har jag köpt lite till sara ska dela med Ida men jag ska köpa lite till,  sen så ska jag köpa julklapp till syrran, Ida & mamma. Har ingen aning om vad man ska köpa till Syrran.. men jag ska med Sara till kalmar i morgon för vi ska köpa julklapp till Ida och så får jag passa på att köpa till dom andra åxå! Idag så köpte jag en jacka och en mössa åxå. och när dom andra åt kålpudding i skolan åt jag på kina restaurang, mohahaha Sen när jag kom hem så blev det gå till stallet och fixa, ska klippa Lillan på söndag!! Äntligen! Haha , Sen kom Ida snyggingen till mej sen efter en stund kom även hetingen Sara, så då hade vi det rooliggt, haha







Dålig bild jag vet!

En till dålig bild, nu vet ni lite hur den ser ut i alla fall


Snart julafton juh!!










Kommentarer
Postat av: ida

du camilla jag sa kålpuddding haha;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0