Inte Tove!'

Neej, Inte Tove! Vill inte att hon skulle åka ut juh! Ville typ att alla skulle vara kvar, haha.  Vem tyckte ni skulle åka ut?Jag tyckte faktiskt alla var duktiga, haha. Nu snart så blir det nog sova, för jag är så jävla trött ursäka språket menmen,. Idrotten var helt okej idag! Vi hade Charlotta ist för Göran, roligt roligt! haha Men säg inte det till göran, hihi. Vi körde innerbandy, min och zandras uppgift var att vakta målet och när vi var avbytare så var det nejlas och johannas uppgift, oscars och patriks uppgift var att göra mål haha. Vilket jäkla bra lag vi hade eller hur? haha. Men Charlotta satte på musik, så zandra & jag dansa, haha. I morgon blir det kanske att rida i böta-kvarn. Vet inte riktigt, men en sak jag vet är att jag har lektion på söndag med Pernilla och det gillar vi skarpt! haha.







The picture makes me cry, because i miss yuo so much!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0