Hos ida!

Hellu bitches! Sitter hos Ida babe nu, hon ska äta så då får jag låna datan, haha. Idag är det data-dag, haha. Vaknade kanske 10? åt frukost vi kvart över 10 kanske sen så satte Ida & jag oss vid datan och spelade sims 3. Sen vid ett så gick Ida hem, (vi satt fortfarande och spelade sims) sen så vid 10 över 3 så sa min syster att jag skulle hjälpa henne med maten och då kollade jag på klockan för första gången, OJ SHIT!! Var min kommentar haha, Så då frågade jag Anette om jag kunde gå bort till stallet ist för att hjälpa henne med maten. Och när jag kom till stallet va Mia där och hon skulle rida ut så då frågade hon om jag ville hänga med så då gjorde jag det, haha. En trevlig ridtur, Lillan är hur pigg som helst ! Så det gick fort, haha. Min hjärna är verkligen borta haha, när vi red tyckte jag att jag såg en man stå med gevär och sikta mot oss vid en maskin, men det var ingen man alls det var bara maskinen, som tur var haha, och så tyckte jag att en snöklump(?) snödriva med sand på var en enorm katt, hahaha. När Ida har ätit klart ska vi hem till mej och spela sims haha, man brukar lära av sina misstag, men inte vi inte! Jag har fixat så att jag har lite låtar på mobilen nu, *pust* var jätte orolig att det inte funkade med låtarna för jag försökte ladda över från datan och så försökte vi skicka via bluethooth men Idas mobil hittade inte min mobil så det gick inte heller men så prövade vi igen och då funkade det! Tur var det, haha. Men nu har Ida ätit klart så ska vi snart gå så ciao!

Visst är den snygg!? haha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0