Hej snön! Hej, mufflonfår!

Shit jag måste bara skriva det här! Idag när jag var ute och red på Lillan & pappa körde Eddie, så red vi en skogsväg, sen en lite mindre skogsväg (haha jag vet, fin förklaring!) aa, men den mindre skogsvägen slutar vid en åker, och på åkern stod det mufflonfåren som har rymt från en inhängnad en så här jätte stor, så det känns som dom går vilda men inte riktigt, men aja skit samma. Dom stod där framför oss!! Hur coolt är inte det?;) Aja, sen när vi skulle hem så vid ett hus så står det en buss!? och Eddie blir typ skit rädd och pejar några postlådor, haha. Stackarn han är inte van vid det morderna samhället, haha. Aja, nu kanske syster & jag ska åka och köpa ett par udda uggs;) Får se, puss & hej<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0