För att vi är så seriösa

chi chi! 
Idah och miwwlllla here !
ehm , idahg hare vi ehh tiiep vawrit i kawlmar och vi tiwep shoppade massor tiep absolut !
Mewn vie hörs lawter bitches , puuuwss
HAHA bara för att vi är så "himla" seriösa .
Fatta bara skoj ! Haha vi är verkligen utråkade kanske märks .
Ne men seriöst jag med andra ord ida ,  handlade en skitfin halsduk verkligen perfekt nu på vintern och till österike :)
och så köpte jag ett läppsyl med jordgubbslukt och smak:) som jag praktiskt taget äter upp haha och då jag menar bokstavligen..
Jag milla alltså köpte ett par snygga jeansleggings med dragkedjor nere vid anklarna . och så köpta jag en mobil också en skitsnygg samsung helt perfekt skulle egentligen ha en vit men dom hade tyvär inte det så fick ta en svart , men lika snygg ändå , och till sist så köpte jag också en foundationborste som bästa ida hittade !
Men vi hörs pusspuss !
// Ida Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0