Ett inlägg hos Sara(:

Hejsan bitches! Har sovit hos Sara inatt, roligt roligt. Vi skulle ha åkt till kalmar idag, men vi pallade inte gå upp *suck* haha Nu har hon typ gosat med sin hamster tror jag, jag tänkte ladda upp en bild på henne men Sara hade ingen, konstig sara som tar kort på ALLT! hahaa Igår bakade vi vanilj bullar, det gick åt skogen om nån vill veta, haha.  Blir att köpa saker tills i morgon med, för då är det juh NYÅR!! Woohoo!  Vi ska fira nyår tsm, CIS alltså Först tänkte vi äta kycklingsallad men sen kom Sara på att hon skulle äta planka med familjen och jag kom på att jag hellre ville ha inbakad oxfile med svampsås och hackelbacks potatis, mums!  Så i stället blir det bara att vi ska äta godis och ha kul tillsammans och skjuta lite rakter haha.   Men vi ska vara lite nyttig och äta fruktsallad men vaniljsås, nyttigt va!? Nu ska jag snart hem och äta nåt sen sticka till stalet och rasta mina hästar, Försöker få med mej Sara, men hon svarade bara mmm kanske det, vilken sprutande glädje va?Just nu läser jag världens bästa bok verkligen, Om jag kunde drömma, Stephenie Meyer bara älskar boken haha.  Sara håller på att fixa en speciell frukost bestående av:
En rad marabou mjölkchoklad
En toast
Ett glas oboy,

Underbar frukost verkligen!
Nu ska vi kolla lite på TV sen måste jag verkligen hem så ciao!

Kommentarer
Postat av: ida

jag kommer få äta själv snyft snyft* :)

2009-12-30 @ 20:31:36
URL: http://ithunbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0