En vinterdag!

Hej, Vi skulle juh tolka idag , det gick juh inte så bra, haha. Jag lopvade bildförklaring på vad tolka vad , ja det blev juh inte så många bilder eftersom det inte gick så bra, haha. Det slutade med att jag sprang runt och busade med Eddie ist, haha Men jag kan förklara vad tolka är, Det är när man åker pulka eller skidor bakom hästen! Jätte kul om det går bra, haha.  I morgon blir det skol, bläää, fast vi ska ha pysseldag så då blir det roigare!! haha. Först så ska vi nog kolla på film, sen baka tror jag kommer inte ihåg mer än det haha. Jag tror vi skulle kolla på film först jag är inte säker, Nu ska jag nog fixa en kopp varm choklad och lägga mej i sängen och kolla på en film, lånade en av sara typ Hemma bäst eller nåt tror jag den hette, så nu ska jag gå, ciao!




Så här kan det gå när man tolkar haha.

Och sluta såhär, haha. Han var så duktig han fick springa lös, men han sprang aldrig i från mej!



Outfiten imorgon, dålig bild jag vet!


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 19:11:08
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0