Kommer inte glömma detta<3

Shit ni skulle ha varit där......







Vilken kväll kunde inte ha blivit bättre,hade så kul,men jag vet också vrf jag hade så roligt,för att ni som var där är aldrig tråkiga,just nu önskar jag att det är lördag eftermiddag och att jag ska snart ska gå till Milla,asså måste bara göras om snart igen,
aja nu är helgen slut har gått fort men har varit en bra helg,idag har jag varit i kalmar och shoppat
skor och lite kläder och så,
Kommer bli en lungn vecka tror jag inga prov skönt!,
Imorgon blir det först skola och sen ut och springa när jag kommer hem,
fy vad fort det går till jul nu det är bara 18 dagar kvar,
något förslag man kan ge till mina älskade vänner?
aja har väl inte så mkt mer och säga uppdaterar nog inte mer idag,
Kommer lite bilder från kvällen.

Tack för kvällen tjejer<3
Pusshey/Sara



Milla och jag<3



Haha filmen bruno skojjig film<3





Milla och Rebcka<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0