Heeeeej!

Hejj!
Förlåt för dålig uppdatering,har sagt att jag ska bättre mig hela tiden men blir inte så ändå så jag kommer att skriva om jag har något bra att säga,idag så har det väl varit en okejj dag hade eng prov gick så där tror jag,Idag skulle jag också med milla till sin morfar och så fick hon en stor godispåse med choklad ägg så ida och jag skulle tävla om vem som fick i flest i munnen vi fick in 14 st spydde typ effteråt uhhe såg typ ut som bajs,
data hade vi sista timmen idag min data cpade så jag fick sluta tidigare, Ha! och hann med den tidiga bussen,
Ja ikväll händer det väl inte så mkt blir att plugga lite fysik kanske har prov på fredag, imorgon blir det typ inget jobb i skolan för niorna ska på musikal i Stockholm så vet iaf att vi ska ha eng sen så ska vi ha någon brandövnigs sak och så ska vi titta på film,
aja jag själv mår inte så bra är förkyld har knarkat halstabbleter i typ två dagar nu,
aja det går väl över snart,
men uppdaterar mer sen pusshey/sara


Dom finaste på bliden!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0