Roligt

Hejhej!
Hade en liten rolig stund med Milla och Ida för ett tag sen,haha Ida slog mig på näsan så jag fick näsblod fast det var inte med meningen men aja sen kom vi på en liten rolig sak som man kan göra om man har näsblod men det ska jag inte avslöja, kanske en annan gång,aja sen var vi ute en stund skulle ge kaninerna, och sen när vi var på väg hem sa Ida att hon hade tappat sin mobil, men hon har skojjat så mkt och om att hon har tappat sin mobil så vi trodde först inte på henne men vi gjorde det sen,
hon hade tappat sin mobil ute någonstans i snön så jag ringde upp den och så hörde vi att det ringde i snön någon stans haha!
ja dagen har varit okej fotboll hela dangen ganska kul faktiskt,
Ida och jag blev på lag!
vi hade tjatat på Göran hela veckan han till och med gömmde sig för oss en gång, haha
vi är lite jobbiga vi,
japp imorgon blir det kalmar med Milla kulkul,
ikväll vet jag inte vad jag ska göra ta det lungt och titta på tv kanske som vanligt,
ute är det svin kallt 30 minus ne men det är väldigt kallt,
fast vinter är fint(:
uppdaterar kanske imorgon pusshey<3/Sara










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0