20:36

Hej allihopa jag lever !
Har lagt ner så mycket energi på min egna blogg nu dom senate dagen så jag skulle kmma igång med min egna bloggen men det var bara för nu . så jag kommer uppdatera lite mer i denna bloggen .. Fast kommer ju också uppdatera på min egna blogg ni kan läsa den här den handlar om mitt liv och mode och musik och lite m.m hihi.
Men iaf imorgon skulle vi ha gått på new mon men det fanns ingen bra tid eftersom vi ska till ruda imorgon så vi inet åker dit mitt i natten grannarna börjar nog undrra vem som kommer dit mitt i natten ;) aja men vi ska ist se den på datan så vi ska se den ändå om man säger så men vi hörs kissses /ida
bbys , åååå titta jag var blond där hihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0